Hoe verleid je congresgangers tot een tweede bezoek aan Groningen?

Door unieke bestemmingen in stad en ommeland op een eigenzinnige visuele wijze te verbeelden en te bundelen in unieke boekjes. In drie opeenvolgende uitgaven (‘Feel free to:’; ‘Goan’ en ‘Groningen,’ ) worden congresgangers geprikkeld om op zoek te gaan naar plaatsen die ze tijdens hun eerste bezoek gemist hebben. 100pk geeft de boekjes een eigen gezicht.

De meest recente uitgave uit de reeks is getiteld: ‘Groningen,’ waarbij de komma uitnodigt tot verder lezen.

Het tweede boekje uit de reeks kreeg de titel Goan. Vrij vertaald uit het Gronings: ‘laten we gaan’.

Deel een uit de serie kreeg de titel ‘Groningen, feel free to :’ waarbij de dubbele punt de koppeling vormde met de onderwerpen in het binnenwerk. Bijvoorbeeld : voel je vrij om te ademen!

NB. De Groningen boekjes heb ik ontworpen tijdens mijn dienstverband bij G2K in Groningen. | Opdrachtgever: Groningen Congres Bureau, Marketing Groningen en Provincie Groningen

Mail of bel voor informatie: 06 558 64 605