Hoe geef je een merk met 70 jaar historie een fris gezicht?

In 2018 was het 70 jaar geleden dat De Waard de eerste Albatros-tent introduceerde. De stormtent met de kenmerkende vorm werd uitgangspunt voor de vormentaal van de huisstijl. Samen met een kleurenpalet waarin de kleur van het tentdoek is te herkennen.

de waard-tenten
dewaard logo
dewaard logo-3d
Marginde waard-tenten-peesframe-zuil
Marginde waard-tenten-peesframe-zuil2Margin
de waard-tenten-vlieland-camping-stortemelk
Marginde waard-tenten-omslag
Marginde waard-tenten-omslagen
Marginvrijbuiter magazine-dewaard-spread
Marginvrijbuiter magazine-dewaard-spread-2018
MarginDe Waard-tenten-website-desktop

// Klant: De Waard tenten // Branche: retail // Werkzaamheden: huisstijl / rebranding / instore communicatie / outdoor signing / indoor signing / bewegwijzering / campagne / communicatie / magazine / packaging / website

100pk / Paul Kooi / © 2019 disclaimer 
T 06 558 64 605
stuur een e-mail 

100pk logo