Hoe geef je een winkel een eigenzinnige uitstraling?

Door je product te gebruiken als beeld. 100pk maakt landschappen met behulp van schoenen en plaatst ze op in-store posters. Vier seizoenen lang vormen deze een eigenzinnige etalage. De winkels van dr. Adams krijgen hiermee een eigenzinnige smoel.

dr Adams-in-store-posters-winkel-etalage
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-01-close
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-01
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-02
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-02-close
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-03
Margindr Adams-in-store-poster-Shoescape-04
Margindr Adams-in-store-posters-winkel-etalage-smal

Er wordt gewerkt met verschillende formaten zodat de postercampagne geschikt is om in diverse plekken in de etalages en in de winkels op te hangen.

// Klant: Ardenberg - dr. Adams / tijdens dienstverband // Branche: retail // Werkzaamheden: posters / in-store-communicatie / etalage / illustratie / fotografie /

100pk / Paul Kooi /  disclaimer 
T 06 558 64 605
stuur een e-mail 

©2015-

100pk logo