Hoe maak je de sensatie van het vliegen voelbaar?

Simpelweg door het gevoel van vliegen in je logo te leggen. De sensatie van het vliegen komt rechtstreeks tot uiting in de gestileerde ‘E’ in het logo voor Groningen Airport Eelde. Het idee dat je op de landingslichten van de baan afvliegt, geeft letterlijk dynamiek aan het beeldmerk.

groningen airport-eelde-huisstijl-bewegwijzering-entree-bord
groningen airport-eelde-huisstijl-logo
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-intro-folder
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-intro-folder-open
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-intro-folder-staand
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-intro-folder-schetsen
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-intro-folder-logo
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-items
Margingroningen airport-eelde-jaarverslag-cover2
Margingroningen airport-eelde-jaarverslag-spread1
Margingroningen airport-eelde-jaarverslag-spread2
Margingroningen airport-eelde-jaarverslag-spread3
Margingroningen airport-eelde-huisstijl-belettering-voertuig-crashtender

De crashtender is een in het oog springend voortuig, dat is voorzien van een bijzondere belettering.

Margingroningen airport-eelde-huisstijl-belettering-voertuig-havenmeester

// Klant: Groningen Airport Eelde / tijdens dienstverband // Branche: luchtvaart - vervoer // Werkzaamheden: logo / huisstijl / branding / communicatie / basisvormgeving / voertuigbelettering / brochure / jaarverslagen / bewegwijzering / posters / vlaggen / folderlijn /

100pk / Paul Kooi / © 2019 disclaimer 
T 06 558 64 605
stuur een e-mail 

100pk logo