Hoe verleid je congresgangers tot een vervolgbezoek aan Groningen?
Door unieke bestemmingen in stad en ommeland op een eigenzinnige visuele wijze te verbeelden en te bundelen in unieke boekjes. In opeenvolgende uitgaven –‘Groningen Discoveries’ / ‘Groningen,’ / ‘Goan’ / ‘Feel free to:’– worden congresgangers geprikkeld om op zoek te gaan naar plaatsen die ze tijdens hun eerste bezoek gemist hebben. 100pk geeft de boekjes een eigen gezicht.
De meest recente uitgave uit de reeks: ‘Groningen Discoveries’ de titel verwijst naar unieke vondsten in Stad en Ommeland.
De derde uitgave ‘Groningen,’ waarbij de komma uitnodigt tot verder lezen.
Het tweede boekje uit de reeks met de titel Goan. Vrij vertaald uit het Gronings: ‘laten we gaan’.
De eerste uitgave: ‘Groningen, feel free to :’ waarbij de dubbele punt de koppeling vormde met de onderwerpen in het binnenwerk. Bijvoorbeeld : voel je vrij om te ademen!
// Klant: Provincie Groningen / Marketing Groningen // Branche: city-regiomarketing // Werkzaamheden: boek / boekopmaak / fotografie / infographics /